שאלות ותשובות
המידות באתר הינן סטנדרטיות ותואמות למידה שאת לוקחת בדרכ.
בכל פריט באתר ניתן למצוא טבלת מידות מפורטת לפי היקפים על מנת שתוכלי למדוד ולהשוות לגופך.
במידה ואת מתלבטת בין 2 מידות נמליץ לקחת את המידה הקטנה בניהן.
לכל התייעצות ניתן לפנות אלינו במוקד הוואטסאפ
במידה ולא קיבלתי אישור הזמנה למייל שלחי לנו הודעת וואטסאפ ונסייע.
לאחר רכישת הכרטיס, יישלח אלייך מייל המכיל את קוד כרטיס המתנה.
כדי לממש את הקוד, הזיני אותו בשלב הצ'ק אאוט באתר לאחר שתלחצי על "מעבר לתשלום".
אפשר לבטל הזמנה בכל זמן, כל עוד היא עדיין לא נארזה.
אם ההזמנה שלך נארזה ונשלחה, תצטרכי לבצע החזרה בהתאם למדיניות החזרות והחלפות שלנו לאחר קבלת החבילה.
ניתן לבצע משלוחים לכל רחבי הארץ תוך 3 ימי עסקים, ובאזורי מרוחקים עד 5 ימי עסקים.
בגלל המצב הביטחוני, זמני הספקת ההזמנות עשויים להיות בין 1 ל-10 ימי עסקים.
תוכלי לבצע החלפה באמצעות עמוד החזרות והחלפות שלנו.
ניתן לבצע החלפה ללא עלות נוספת עם שליח עד הבית / החזרה בעלות של 20₪ עם שליח.
עד 30 יום מקבלתו.
הזיכוי יבוצע לחשבונך תוך 14 ימי עסקים מרגע קבלת הפריט אלינו, בהתאם למדיניות חברת האשראי שלך.
לא ניתן להחזיר או להחליף פריט שנלבש ועבר שימוש.
במידה וקיבלת פריט פגום פני אלינו בוואטסאפ יחד עם מספר ההזמנה, פירוט המקרה וצילום הפריט.
את יכולה להירשם לשירות הדיוור שלנו כדי לקבל את כל העדכונים והמבצעים הכי שווים. בנוסף, ישנה אפשרות להצטרף בחינם למועדון הלקוחות שלנו ולקבל הטבות נוספות.