החזרות והחלפות
החלפות:
1. החלפה ראשונה ללא עלות משלוח: ניתן לבצע החלפה ראשונה על כל הזמנה ללא עלות משלוח עד הבית תוך 30 יום מרגע ביצוע ההזמנה בתנאי שלא בוצעו פעולות נוספות להזמנה (כמו החזרה). ההחלפה מתבצעת דרך פורטל ההחלפות באתר.
2. שירות החלפות מורחב: אם הוספת שירות זה להזמנתך, תקופת ההחלפה תתארך מ-30 ימים ל-60 ימים.
3. החלפה שנייה ומעלה: החלפה שנייה או יותר על אותה הזמנה כרוכה בתשלום של 35 ₪.
4. החלפה בין דגמים: עשויה להיות כרוכה בעלויות נוספות, בהתאם להפרשי המחירים באתר ביום אישור הבקשה להחלפה. במידה ויש הפרש, תשלח בקשת תשלום דרך המייל. על הלקוח להשלים את התשלום תוך 60 דקות, אחרת בקשת ההחלפה תדחה.
5. החזר הפרש חיובי: אם יש הפרש לטובת הלקוח, יונפק גיפט קארד לשימוש באתר בגובה ההפרש.
6. החלפות פריטים אישיים: מטעמי היגיינה, לא יתאפשרו החזרות או החלפות על תחתונים ובקבוקים שנעשה בהם שימוש.
7. הגשת בקשה להחלפה: יש לצרף תמונות של הפריטים עם טיקט כתנאי להחלפה.
החזרות:
1. ביטול עסקה: לפי חוק הגנת הצרכן, ניתן לבטל עסקה תוך 14 ימים מקבלת המוצר או ממועד קבלת פרטי העסקה, המאוחר מביניהם.
2. החזר כספי: החזרות עד 14 ימי עסקים יקנו זיכוי כספי לאחר ניכוי 5% מהסכום או 100 ₪ – הנמוך מביניהם, בהתאם לחוק. החזרות שיתקבלו לאחר 14 ימים ועד 30 ימים מביצוע ההזמנה יזוכו בגיפט קארד לשימוש באתר.
3. החזרת מבצעי מתנה: במקרים של החזרת חלקית של הזמנה הכוללת מבצע/הטבה (כגון פריט מתנה), יותאם הזיכוי בהתאם להפרש בניכוי 5% או 100 ₪ הנמוך מבינהם כחוק.
4. איסור על החזרת מוצרים מסוימים: מסיבות בריאותיות, לא ניתן להחזיר תחתונים או בקבוקים שנעשה בהם שימוש.
5. ביצוע החזרה: ההחזרה מתבצעת עם שליח עד הבית בעלות של 25 ₪ דרך פורטל ההחזרות באתר. יש להדביק את מדבקת ההחזרה המצורפת לחבילה.
6. טיפול בהחזרה: החבילה תגיע למחסני החברה עד 6 ימי עסקים מאיסופה. הזיכוי יבוצע ביום הגעת החבילה ויוצג באמצעי התשלום תוך 14 ימי עסקים, בהתאם לחברת האשראי.
סטנדרטים להחזרת והחלפת מוצרים:
• הפריטים חייבים להיות עם הטיקט המקורי.
• הפריטים חייבים להיות במצב חדש ולא משומש (לא עברו כביסה או מייבש, ללא ריח, ללא בושם, ללא שיער או כתמים, לא נעשה שימוש).
• לא יתקבלו פריטים אישיים (תחתונים, בקבוקים) שנעשה בהם שימוש.
תנאים נוספים:
• החלפת פריטים בהנחות: אם הפריט הוחזר, יינתן זיכוי על הסכום ששולם בפועל.
• החזר עבור הזמנות מתחת לסכום משלוח חינם: אם לאחר החזרת מוצרים, סך ההזמנה נמוך מ-299 ₪, יינתן זיכוי בניכוי עלות דמי משלוח של 20 ₪.
חשוב לדעת:
במידה והמוצר לא עומד בתנאים שהוגדרו, ההחזרה לא תתבצע והפריט יישלח חזרה ללקוח עם חיוב נוסף על דמי משלוח.
המידות באתר הינן סטנדרטיות ותואמות למידה שאת לוקחת בדרכ.
בכל פריט באתר ניתן למצוא טבלת מידות מפורטת לפי היקפים על מנת שתוכלי למדוד ולהשוות לגופך.
במידה ואת מתלבטת בין 2 מידות נמליץ לקחת את המידה הקטנה בניהן.
לכל התייעצות ניתן לפנות אלינו במוקד הוואטסאפ
במידה ולא קיבלתי אישור הזמנה למייל שלחי לנו הודעת וואטסאפ ונסייע.
לאחר רכישת הכרטיס, יישלח אלייך מייל המכיל את קוד כרטיס המתנה.
כדי לממש את הקוד, הזיני אותו בשלב הצ'ק אאוט באתר לאחר שתלחצי על "מעבר לתשלום".
אפשר לבטל הזמנה בכל זמן, כל עוד היא עדיין לא נארזה.
אם ההזמנה שלך נארזה ונשלחה, תצטרכי לבצע החזרה בהתאם למדיניות החזרות והחלפות שלנו לאחר קבלת החבילה.
ניתן לבצע משלוחים לכל רחבי הארץ תוך 3 ימי עסקים, ובאזורי מרוחקים עד 5 ימי עסקים.
בגלל המצב הביטחוני, זמני הספקת ההזמנות עשויים להיות בין 1 ל-10 ימי עסקים.
תוכלי לבצע החלפה באמצעות עמוד החזרות והחלפות שלנו.
ניתן לבצע החלפה ללא עלות נוספת עם שליח עד הבית / החזרה בעלות של 20₪ עם שליח.
עד 30 יום מקבלתו.
הזיכוי יבוצע לחשבונך תוך 14 ימי עסקים מרגע קבלת הפריט אלינו, בהתאם למדיניות חברת האשראי שלך.
לא ניתן להחזיר או להחליף פריט שנלבש ועבר שימוש.
במידה וקיבלת פריט פגום פני אלינו בוואטסאפ יחד עם מספר ההזמנה, פירוט המקרה וצילום הפריט.
את יכולה להירשם לשירות הדיוור שלנו כדי לקבל את כל העדכונים והמבצעים הכי שווים. בנוסף, ישנה אפשרות להצטרף בחינם למועדון הלקוחות שלנו ולקבל הטבות נוספות.