דילוג לתוכן

שינויים וביטולים

ביטול עסקה
אם ברצונך לבטל את הזמנתך ולקבל זיכוי, תוכלי לבחור בין זיכוי לנקודות באתר או החזר כספי לאמצעי התשלום בו השתמשת בעת ביצוע ההזמנה.
במקרה של החזר כספי, הכסף יוחזר לחשבונך תוך 14 ימי עסקים, בהתאם למדיניות חברת האשראי שלך. חשוב להבהיר כי לפי החוק, דמי הביטול הינם 5% או 100 ש"ח, לפי הנמוך מביניהם.
כיצד לבטל הזמנה דרך חשבון משתמש קיים:
התחברי לחשבונך.
לחצי על "פרטי הזמנה".
בחרי "ביטול / עריכה".
בחלון שנפתח, בחרי "ביטול הזמנה".
ההזמנה תבוטל, והזיכוי יבוצע בהתאם לאמצעי התשלום או הנקודות שנצברו.
כיצד לבטל הזמנה ללא חשבון משתמש קיים:
כנסי למייל האישור שנשלח אלייך לאחר ביצוע ההזמנה.
לחצי על הקישור "לביטול הזמנה" שמתחת לכפתור במייל.
בחרי באופציה "ביטול הזמנה".
לאחר הביטול, הכסף או הנקודות יוחזרו לאמצעי התשלום שלך.

שינוי הזמנה
במידה וההזמנה שלך עדיין לא נארזה, נשמח לסייע בשינויים. צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו דרך אינסטגרם, מייל או טלפון, ואנו נעשה כל מאמץ לסייע.
לאחר שההזמנה נשלחה, לא ניתן לבצע שינויים – תוכלי רק לבטל אותה.
שימי לב: אם הוזנה כתובת משלוח שגויה והחבילה כבר נשלחה, לא נוכל לזכות על אובדן החבילה.